Burger King: Whopperface

Burger King has did it again. All they need was one cashier, one printer & one hidden camera to prove that Whopper is made to order. Any customer who customizes a Whopper receives the burger wrapped with.. their face. Funny enough, in a good way of course. But how many Burger King outlets can have that?

Advertising Agency: Ogilvy Brazil
Chief Creative Director: Anselmo Ramos
Executive Creative Director: Michel Lent
Creative Director: Angela Bassichetti
Copywriter: Eduardo Marques
Art Director: Douglas Kozonoe
Head of Art: Denis Kakazu
Motion Design: Rubens Angelo
Account: Carolina Vieira | Virgínia Mendes
Approved by: Rafael Romero
Production: Bossa Nova Films
Director: Giuliano Saade
Audio: Bamba Music
Voice Over: Zachary Lee
Esta entrada fue publicada en Marketing, Mundo, Publicidad y etiquetada , . Guarda el enlace permanente.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s